Thursday 21 February 2008

Eloszulinapi meglepetes! :o)


Tegnap vegre nem voltunk gasztarbajterek a sajat keglinkben, mert a dragam ugy dontott, hogy "Kell egy kis aramszunet, idonkent mindenkinek!" :o) igy autoba ultetett es azt mondta, menjunk egy kicsit kikapcsolodni a termeszetbe... No, ut kozben meg nem tudtam hol fogunk kikotni, de mikor mar gyanussa valt a szitu, rakerdeztem es telibe talaltam!!! :o) A vizesesekhez mentunk gyalogturara, piknikezni (egyedul errol tudtam, csak a helyszin volt titok...) es szuperul ereztuk magunkat! Igaz, a derekam meg mindig elegge odavan, de setalni mar tudok, fenykepezkedni meg jobban, ugyhogy nem bantam meg a tegnapi napot! :o) A belepo a nemzeti parkba szinte ingyen van (bezzeg nyaron a haromszorosa!!!), ugyhogy jo lenne, ha pl. Anyukam(ek)nak sikerulne Husvetra eljonni egy kis latogatoba... :o) Elvinnenk oket kirandulni is, szupi lenne... (Meg mindig csak celozgatok, de nagyon kussolnak, senki nem jelzi, hogy jon...) :o) Azert meg remenykedem... Hianyoznak... Jo lenne talalkozni, legalabb egy hetre! Aztan majd mi mennenk majusban, addigra pont megint hianyoznank egymasnak... Na de nem eroszakoskodok... :o)
A nagy seta utan jo faradtak lettunk, hazafele csak asitoztam szamtalanszor, este meg ugy elaludtam, mint a pinty! :o)
Ja, majdnem kifelejtettem a legjobb reszt: ahogy a dragam elintezte a kozelgo szulinapomat! :o) Mentunk, mentunk mar a nemzeti part teruleten belul de meg autoval lefele, erre szolt egy nagyon szep dal a radioban es Rudi megszolalt: "Ma van a szulinapod! Es a kirandulason kivul meg ezt a szamot is kuldom!" :o) Hat nem cuki??? :o) Piff-paff letudta a kotelessegeit! Ilyen rafinalt modon! :o) Na de nagyon orultem a tegnapnak, ugyhogy nem is banom, hogy szulinapom elott par nappal ejtettuk meg!
Az igazi szulinapra anyosek jonnek (ma reggel mar elarulta, hogy kapok egy csomag bugyogot! Olleee!!! :o)), masnapjara meg probalok valami bulit szervezni, ami kellemes is lesz, hasznos is, es remelem, hogy a lanyok is egyet ertenek majd az otletemmel, ugyhogy maris megyek megirni az e-maileket, aztan majd mondom, mit talaltam ki... :o)
Ma melo van, kendo a fejemre, tiplik a zsebembe es reggeli utan nyomulunk fel alkotni! :o)
Csok mindenkinek! ♥

No comments: