Friday 8 February 2008

Szombati repeta-bejegyzes... :o)

Na, mar megint elkezdtem elkovetni azt a hibat, hogy reggel blogolok a tegnapi naprol, aztan este mikor marad meg egy kis kozlendom, akkor megint masnap irom, mert hat azert mar nehogy mar ketszer irjak egy nap, mert meg azt meri hinni valaki, hogy mas dolgom sincs, de ma megint repetazok, hogy ne kelljen holnap a marol is irni... Mivel ma van a holnap tegnapja... Vagy hogy is mondja az a dal, en meg mindig az adott naprol akarok irni, amikor rendszeresen sikerul, es csak akkor tegnapozni meg tegnapelottozni, mikor kihagyok par napot...
Eppen ezert ma befejezem a mai napot es holnap este mar a holnaprol fogok regelni... (Vagy a Csodaszarvasrol...) :o)
Nos: az ebedet mar reggel beharangoztam, ugyhogy most meg egyszer nem irom le mi lett, csak annyit, hogy brokkolikremlevest sikerult melle gyartanom, azt hiszem, ezt reggel nem irtam... :o) Voltunk setalni, vannak is kepek, nem sok, nyugi, csak 13, de nem birtam ki, hogy ma ne fotozzak megint, mert olyan szep ido volt es a tenger keksege ma felulmulta nyari onmagat!!! Ugyhogy muszaj volt nehanyat kattintanom! :o)
Rudi ma egesz nap telefonal, nem egy szorakoztato tarsasag nekem, de hat ez van: muszaj segitenie a helyettesenek, mert a srac most lepett be helyette 2 napja (eddig az itteni kollegaja helyettesitette, aki majdnem mindent tudott, de ez a pasi uj, nem tudja ki hol lakik, foleg, hogy senki nem kepes utcanevet irni a kisebb kornyezo telepuleseken, hazszamot meg aztan foleg nem! Sot! Meg postaladajuk sincs! Borzaszto!) Szoval a kepek kozott lesz egy "Rudi telefonal" kep, amit mar muszaj volt megorokitenem es kulon sajnalom, hogy a hangot nem tudtam rogziteni, mert ahogy ezek magyaraztak ma egymasnak, az kesz kaosz! Mar-mar elkezdtem sajnalni szegeny helyettes fiut! :o( Pl. Rudi magyaraz: "Ott jobbra kell fordulnod, aztan a 2. kanyarban balrol lesz egy pink panther haz (???), az mellett sokaig be egyenesen es aztan ujra a part fele le jobbra..." Kb. igy... Na de a csucs ez a pink panther haz volt!!! :o) Mintha nem tudta volna egszeruen es az anyanyelven megmondani a pasinak, hogy rozsaszin! Neeem! PINK PANTHER HAZ!!! :o) :o) :o) Dedoo! :o)
Az ebed ma is vitamindus volt, most meg mar uzsonnaztunk az elobb banant (en), meg almat (o)... Fel 6 van... Kint szorgoskodtam a kertben, gyomlaltam vagy melyik a jo kifejezes... Magyarul: kicsupaltam minden gazt a mangoldok korul, mert szegenyeket megfojtja valami kuszo gaznovenyke, ugyhogy atfesultem a terep egy reszet, a tobbit majd hetfon folytatom... :o) Nagyon jol esett kint lenni a levegon, elvezni a napsutest ma... Kimondottan jo volt! Feltoltodtem kisse, meg igy is, hogy igazabol dolgozgattam...
Na, ennyi lenne a mabol, holnaptol igyekszem nem blogolni delelott, inkabb estenkent, ha van mirol, mert csak kiakadok, ha ketszer "kell irnom"! :o)
Cuppppp!!! ♥♥♥

No comments: