Thursday 27 March 2008

Atszervezes es nauticai alapismeretekkel vegyitett betojas...

Na, most nezem, mennyi minden valtozott, amiota utoljara irtam... Nehany nap es maris mennyi minden nem igaz abbol amit leirtam legutobb...
Ami valtozott, az az, hogy holnap 8-kor egybol a nagy tanfolyam kezdodik es csak delben szivnak vert toluk orvosi vizsgalat kereteben (addig nem is ehetnek szegenyek!) :o) Vasarnap estig fog tartani a tanfolyam es egybol koveti a vizsga, tehat nem megyunk koncertre, mert mar nem erunk oda... Holnap is estig tart a tanfolyam, igy nem lesz semmi az "Anitaval kimegyunk az ELET-be", max. beszelgetunk egy oriasit este kesoig, de azt is normal keretek kozt, mert reggel engem ujra var majd a munka... A 10 rezstvevo megsem 10 lesz hanem 15 + 2 akik csak vizsgazni jonnek... Lesz koztunk nehany holgyike is, nem csupa pasas! (Hurra!!!) :o) Es azt hiszem most van az, hogy mar inkabb nem folytatom a temat a hetvege korul, mert hosszu es korulmenyes...
A lenyeg, hogy en osszepakoltam holnapra meg holnap utanra, le vagyok mar tusolva, levagtam a frufrumat is, hogy azert annyira senki meg ne remuljon tolem (de en se toluk, jaaaaj... :o( ) ...
Ugy erzem, hogy mindent tudok mar ami a minimum reszemrol az arbocokrol, horgonyokrol, kotelekrol, csomokrol, meteorologiarol (szeljarasok, hullamzas, ciklonok...), tengereszeti terkepekrol, merfoldekrol, arrol miknek kell a hajon lenni, mielott kifut es mit kell magunkkal vinni a mentocsonakba, ha arra kerul a sor... Tudom a morze jeleket, kb. a zaszlokat is, tudom sorban a nemzetkozi segelyhivas jeleit meg a "sima" segelyhivas alfajat es omegajat (alfa, bravo, charlie...x-ray, yankee, zulu), tudom a "MAYDAY! MAYDAY! MAYDAY! segelyhivas menetet es az "Over"-t, amivel vegzodik, a fenyjelzeseket is meg azt, hogy 1 tengermerfold = 1852 m, azt, hogy a motorokat megkulonboztetjuk kulso- es belso motorokra, leg- es vizhutesuekre, benzines- es diesel motorokra amik lehetnek 2 vagy 4 utemuek... (Nem lesek am! Ezt most mind fejbol nyomom!!! Remelem a hetvegen is legalabb ilyen profi leszek!) :o)
Egyet viszont be kell vallanom: be vagyok tojva!!! :o( Nem nagyon, csak egy picit, de hat talan ez normalis is, lehet holnap este mar buszke leszek magamra es elszall minden ketsegem, ami a felkeszultsegemet illeti (vagyis inkabb az ide vago szokincsemet...) es a szombat-vasarnapot mar rohogve vegigcsinalom, de az is lehet, hogy ugy kivagnak, mint macskat szarni es en leszek a leggyengebb lancszem... Minden lehetseges... Azert inkabb az elobbiekben bizom, mint az utobbiakban... Most, hogy ezeket a dolgokat tanulgattam, olvasgattam nekem is megjott az egeszhez a kedvem es lehet nyar elott meg belevagok egy vizsgaba es egy igazolvannyal tobbet tudok majd felmutatni! :o) Na jo, inkabb nem kiabalok el semmit, legszivesebben most mindent kitorolnek amit leirtam, de igy hagyom, csak hogy lassatok, mennyire vagyom egy kis egyutterzesre, pozitiv energiara es sok-sok szurkolasra!!!
Most be is fejezem a temat, mert pillanatnyilag semmi masrol nem tudok irni, csak arrol, hogy izgulok, de a vegere meg idebiggyesztek egy mondatot, amit nemreg lattam meg veletlen egy ismerosom neve mellett a Skype-on es Oprah Winfrey szajabol valo, viszont en kisse magamenak erzem ebben a helyzetben vagy legalabbis szeretnem elhinni, hogy ez egy "jel", ami nekem szol es ne tojjak be, hanem mutassam meg nekik, hogy mit tud egy en! :o)
Ime: "A siker az, amikor a felkeszultseg talalkozik a lehetoseggel!"
Szurkoljatok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OVER! ♥

1 comment:

Reni said...

Drukkolok nagyon!!!