Sunday 23 March 2008

Husvet elso napjanak reggele van epp... :o)

Haliho Mindenki!!! Boldog Husvetot!!! :o)Gondoltam amig Rudi meg lustalkodik, irok nehany sort a tegnaprol meg a tovabbi unnepi tervekrol, aztan neki is allok elokesziteni a husveti reggelihez valokat, megteriteni, kicsit puccba vagni magunkat es elkezdeni unnepelni... :o) Elvileg 10-re tervezem a reggelit, ugyhogy van meg egy fel oram... :o)
Tegnap reggeltol pizsiben nekialltam sutni, fozni, franciasalatat csinalni, aztan megalltam egy film erejeig, mert mindenkepp szerettem volna megnezni azt a Jezusos filemt (A kiralyok kiralya a cime), utana ujra mosogatassal valtakozo sutes, fozes befejezo resze es kozben szusszanasnyi szunetek, mig raneztem a netre, hogy kik irtak ujabb kepeslapokat vagy kik hivnak a Skype-on... Jo kis zsufis nap volt, de este mar en is pihentem, TV-t neztunk, dumcsiztunk... Ezuttal nem estem tulzasokba, mint Karacsonykor, ugyhogy csak 2 felet sutottem (egy gyumolcsos-turosat meg Raffaello golyot, aztan vettunk melle egy Sirnica-t, ami itteni hagyomany Husvetra... Olyan kuglofhoz hasonlo kerek suti, tetejen cukor, ezt szokas vinni templomba megaldani, aztan mindenki eszik belole... Mondjuk szokas meg kiskosarakat kesziteni a gyerekeknek edesseggel, ezzel-azzal es azt viszik az oltar ele, de mi meg (vagy mar???) nem tartunk ott... :o)
(Sirnica az also kepen mutatoba...) Tobbi husveti foto majd kedden vagy szerdan... :o)
Hetfon megyunk a Miraekhoz unnepelni, viszek sutit meg salit, meg ok is keszulnek valamivel, de kulonosebb tervek nincsenek, met vegig esos lesz az unnep, tegnap ejjel is esett... :o(
Most bucsuzom, meg egyszer jo bulizast vidam tarsasagban es holnapra sok locsolot azoknak, akinek ez hagyomany! :o)
Pusszantas! ♥

No comments: