Monday 24 March 2008

Hat akkor haladjunk tovabb...

...Mar Husvet hetfonek esteje van, holnaptol ez az unnep is a multe es megint a Karacsonyt varjuk (na jo, elotte meg a nyarat is!) :o)
Gondoltam, nem varok holnapig, ha mar igy ideultem, hanem felteszek nehany husveti szosszenetes fotot es irok nehany sort...
Remelem minden lanyt es asszony jol meglocsoltak ma, hogy sokaig szepek legyetek!!! Engem - szerencsere - kihagytak iden!!! (Azt hiszem tavaly is!) :o) Itt ez nem szokas, de talan ezert is van, hogy a Husvetnak itt sokkal jobban erezni a vallasos mivoltat, mint otthon... Vagy en valtoztam meg... Nem tudom... Egy biztos, itt sokkal nagyobb hangsulyt fektetnek arra, hogy Jezus meghalt ertunk a kereszten, nagyon sok ilyen jellegu film is volt tegnap meg Nagypenteken... Neztunk is kettot, tegnap delutan a Quo Vadis-t peldaul, elotte meg a Kiralyok kiralyat... Este a Harry Potter kovetkezett, ma meg egy rajzfilmet neztunk meg valami csaladi komediat... Gondolom ebbol sejtitek, hogy itt is milyen jo ido volt Husvetra... Ejjel ugy suvitett a szel (a deli szel, tehat hideg nem volt, de nagyon-nagyon erosen fujt, orkan ereju szel volt, jol be kellett mindent zarni...) Igazabol sajnalom, hogy ilyen esos, szeles ido volt, mert se a Miraekhoz nem akartunk ma ilyen csunya idoben elindulni, es a templomba sem mentunk... Na de azert megneztuk vasarnap a mise kozvetiteset es az is valami... :o)
Tegnap anyoseknal ebedeltunk, kicsit maradtunk is veluk, de nem sokaig, nem esunk tulzasokba! Utana folytatodott a TV nezes (jobb hijan...) es meg anyuval is Skypeoltunk egy kicsit estefele...
Ma delutan mar nem birtam tobb filmet megemeszteni (es tobb sutit sem nagyon!!!), ugyhogy szepen lefurodtem, hajat mostam, arcpakolast tettem fel, hatha az edessegek miatt elojovo "paptamasok" most megis meggondoljak magukat idoben es nem bujnak ki, aztan vettuk a sportcipot es elmentunk egy jooo nagy setara! Mar elallt delutanra az eso, a szel is lenyugodott, a madarkak ujra elkezdtek vigan dalolaszni, ugyhogy jol esett szippantani a friss viragillatu levegobol, foleg igy eso utan...
Kozben kaptam egy "kuldetest" is a hetvegere, ugy nez ki, hogy nehany magyar joembert var egy 2 napos hajovezetoi tanfolyam (pentek, szombat), majd vasarnap a vizsga es eme cselekedetekben en leszek a tolmacs neni!!! :o) Kivancsi vagyok, mert engem is erdekel a dolog, es most epp azt beszeljuk a Rudival, hogy ha mar ott kell lennem 3 napig, hat vizsgazzak le en is, aztan mehetek nelkule is majd baratokkal hajozni, nem kell o is az engedelye miatt! :o) Na de mondtam neki, hogy egyelore nagyon megfelel, hogy o is jar - mar amikor - velunk strandolni a szigetekhez, talan egyelore kihagynam a lehetoseget... :o) Elsosorban azert, mert most mas almaim vannak, amikhez kell a penz, ugyhogy most a penzkereses idoszaka van, aztan majd sort keritek a koltekezesre is, nem kell engem felteni!!! :o)
Na de elotte meg itt egy uj het elottunk, holnap anyosekkal bemegyek a varosba, mert van nehany intezni valom, utana befejezem egy kis forditast ami meg visszavan es azt hiszem ujra ideje lesz osszeirni az intezni valokat, mert megint osszejott par dolog... A heten mar tervezzuk hozni az YTONG teglat a konyha megepitesehez, es meg kellene mar rendelni a csempet is, mert arra majd varni kell egy kicsit, mire megjon... Roviden ennyi rolunk, tolunk, legyetek boldogok es orvendjetek, mert Jezus Urunk feltamadott!!! ♥
Husveti pillanatok nalunk:

No comments: