Saturday 26 April 2008

Beszamolo az elso munkanapomrol (+ tegnapirol picit... :o))

Tegnap hivtak, hogy megjott a mosogatotalca, amit rendeltunk, ugyhogy ha tudunk, mehetunk erte... Delutan hat nyakunkba vettuk a varost es eloszor a kozmetikusnal varazsoltak ujja, majd rohantunk fel "Longfield Valley"-be (ismertebb neven: Dugopolje nevu ipari negyed, tele oriasi uzletekkel...), majd itt kiderult, hogy 400 penzzel tobbet szamolt a multkor a csaj, amikor eloleget hagytunk, ugyhogy ezuttal a kollegaja nagyon rendes volt es adott uj szamlat, ugyhogy tokre orultunk, hogy vannak meg becsuletes emberek! :o) Persze vagy 3 helyre kellett mennunk, mielott a raktarba mehettunk bepakolni a mosogatot es a penztarnal a no mar mondta, hogy ha magunk vinnenk, akkor iparkodjunk, mert 20 orakor zar a raktar es 5 perc mulva annyi... :o) Gyors kocsiba ugras, megkerultuk az egesz nagy uzletet, mire meglett a raktar es az utolso pillanatban meg atadtuk a papirt az illetekeseknek, akik - csodak csodaja - mosollyal fogadtak, nem fintorral, amiert az utolso pillanatban ertunk oda... Rudi egybol kibontotta a dobozt (ot aztan nem lehet atverni! :o)), megnezte, hogy valoban az van-e benne, amit rendeltunk, s lam: az volt! :o) Komplikalt egyen, de szeretem az ilyen huzasait... Nem szamit, hogy mar zarnak, nem baj, hogy sietunk meg vasarolni is, o azert bont es csekkol, mert nem mindegy, hogy otthon vesszuk-e majd eszre, hogy baj van vagy meg helyben tudunk reklamalni... :o) Fenykepet most sajnos nem tudtam rola kesziteni, mert itthon mar nem akartuk ujra forgatni, nyitogatni azt a nagy es nehez dobozt, ugyhogy majd megmutatom ha elokeszitjuk a beepiteshez... :o) Addig egy kis turelmet kerunk... :o) Este keson ertunk haza es felfedeztunk a macskamama fulenel egy nagy fekete dudort... :o( Basszus: kullancs!!! Mindketten kiakadtunk, mert vegul ios par napja most ezek megint benn vannak a szobaban csaladostul, de nem nagyon hianyzik, hogy valami betegseget kapjunk mi is vagy a cicak... Ugyhogy gyors internet, kullancseltavolitasi okossagok felkutatasa, aztan rajottunk, hogy sajnos most itthon nincs hirtelen kullancseltavolito kanalunk, ami amugy allitolag magyar talalmany es allatpatikaban kaphato, nem preseli ossze a szemetlada potrohat, hogy az az agoniajaban meg befecskendezze a betegsegeket, hanem "meggymagozo" muvelethez hasonlokepp tavolitja el csavargatas nelkul a kis verszivo dogot! Nekunk csak olivaolajunk volt, azzal jol bekentem, aztan a Rudi fogoval (vekony veguvel...) kitepte... Szegeny cicank... Raadasul a nagy alatt volt egy kisebb is, mindkettot elegettuk ongyujtoval... (Bocsi, ez is a zuram agyszulemenye szerintem, de o allitja, hogy azt olvasta, hogy igy kell... Ugyhogy ejszakai kullancsegetes utan vegul mi is alomba tudtunk szenderulni izgatottan varva az elso - nem hivatalos - munkanapomat... :o)
...Ma reggel koran keltem, hajmosas, zuhanyzas, smink es mar ott is voltam a kikotoben, amirol mellekeltem is 3 kepet... :o) Az elson maga a kikoto lathato, reszben, meg az elotte levo kavezo, ami az irodank ablakabol lett fotozva, a masik ketton pedig a kolleganom meg en... :o) Nagyon orulok, hogy pont vele dolgozhatok, mert - mint latszik is gondolom a kepen - irto szimpi es tok oszinte csajszi! Nemetorszagban tanult, latrszik, hogy nem egy bekepzelt bunko, hanem aranyos es segitokesz... :o) O is mondta, hogy mar nagyon varta, hogy mikor kezdek, hogy jobban megismerkedhessunk (mert a multkor csak ket pillanatra mosolyogtunk egyet egymasnak, de szot nem-igen valtottunk...) :o) A tobbiek is nagyon kedvesek... Van a ficko, akit "Bajszinak" beceznek (pedig nincs is bajsza...), o vegzi a be- es kicsekkolast indulasnal es erkezesnel (mert ugyebar egy vitorlas kolcsonzorol van szo...), aztan van egy "sheriff" no, akit ismer is a zuram, mert idevalosi o is es azert becezik sheriff asszonynak, mert egy kis dagi alak es nagyon nagyszaju, mindenkit helyretesz egybol, o a takarito tarsasag fonok asszonya, de benn logott ma is nalunk sokat... Az iroda nagyon kellemes legkoru, szep a kilatas :o) jo fejek az emberek, volt ma is sok nevetes, de azert tanultam is sok mindent es 3 csapatnak akik ma hajoztak ki (magyarok + egy finn csapat) en irtam meg a "crew list"-et vagyis legenysegi listat... :o) Nagyon tudom mar, hogy hova kell menteni, hany peldanyt kinyomtatni es hova mennyit eltenni, aztan ismerkedtem a hajokkal, beneztem egy-kettobe es mondom: maris szeretem ezt a melot!!! :o) A magyarok is jo szemmel neztek, amikor magyarul a kezukbe nyomogattam a 2 csomag navigacios terkepet minden teruletre kulon-kulon meg a kovetkezo nehany napra szolo ido elorejelzest... :o) Mondhatni: bevagodtam! :o) (Jajj, annyi mindent szeretnek meselni, de majd szep sorjaban...) Meg annyit ehhez a temahoz, hogy kepzeljetek: uniformisunk lesz!!! :o) Na nem tengereszfelszereles, hanem egyforma felsok (valoszinu csinibb bluzok...), amikben majd dolgozni kell menni... :o) 4-ig voltam ma ott, hetfon reggel 8-ra megyek es alig varom!!! :o) Rudikam jott ertem 4-re, hazafele meg sunyin mosolygott, hogy talaljam ki, hogy mit csinalt amig nem voltam otthon... :o) Tippelgettem: kiteregettel? (Mert reggel bedobtam egy mosast...) Valasz: Nem, azt anyam tette! :o) Tipp2: Elmosogattal?! (Erre egybol eszembe is jutott, hogy hat azt meg en tettem reggel, indulas elott...) Tipp No.3 mar nem jutott eszembe (azt nem mertem megpalyazni, hogy esetleg kifestett-e egy szobat...), mire kinyogte, hogy megfurdette a macskat!!! :o) Az en okos ferjem! Eszebe jutott, hogy van valahol egy bolha, kullancs stb.elleni macskasamponunk, ugyhogy amig en "kemenyen dolgoztam", dragasagom bevagta a macskat a zuhanykabinba es jol megfurdette, ugy, hogy bezarta a kabint es csak a keze volt benn a macskaval, hogy meg ne lepjen az ostobaja! :o) Hat, allitolag nem nagyon orult neki, de a hajszaritozast mar nagyon elvezte... :o) Csak ugy forgatta ide-oda a fejet, latszott, hogy ez mar tetszik... Kar, hogy nem lathattam eloben... :o) Viszont megszagoltam es tenyleg sampon szagu, nem hazudott! Szep fenyes a szore, meg van fesulve... Remelem ezentul majd elkerulik a kullancsok (apropo: reggel en is talaltam egyet a furdoben, a labamrol kapartam le, de nem csipett meg szerintem, csak tervezte... Remelem csak tervezte... :o() Tervezunk meg bolhanyakorvet is venni neki egyik nap es majd egy Frontline ampullat is ranyomni... A picikekkel meg nem tudom mit kezdjunk, remeljuk, hogy oket nem tamadja meg semmi rossz, amig meg nem eleg nagyok, hogy elvigyuk oket oltasra... Kulonben egyre viccesebbek, birkoznak, huncutkodnak, ket kis kugli, nagyon edesek! Minden nap picit kivesszuk oket es jatszunk veluk! A kis fickonak az egyik szemet nehany napig kamillaval kellett kezelnem, mert ossze volt tapadva, de aztan meggyogyult, ma mar ket nyitott szemmel ebredt... :o) A kislany a hisztisebb, o be van tojva meg es vinnyog ha kivesszuk, ezerrel kapaszkodna belem, de majd megszokja, hogy minket muszaj lesz szeretnie... :o) Anyjuknak meg tervezunk meg egy kis fogamzasgatlo szurit is egy honap mulva, mert azert szabalyozni kellene az ilyen jellegu meglepeteseit... :o)
Holnap vasarnap, szerintem dolgozgatas lesz fenn a lakasban... Rudikam most festeni akar, aztan letenni a laminatot, hogy ezzel a "mar majdnem kesz vannak a szobak" hatassal motivalja kicsit magat a rusztikus konyha megepitesehez, mert az lesz a legnagyobb falat...
Bucsuzoul meg felnyomok a cicusokrol is egy-egy kepet, bar nem tul jok, mindig homalyosak lesznek, de az egyiket mindenkepp akartam mutatni, mert ugy alszanak rajta a picik, mint az igazi ikrek! :o) Egy pozban!
Udv, pusz, cupp es majd jelentkezem meg! :o)

No comments: