Monday 28 April 2008

"Id vatyok!" - ahogy a zuram mondana...

Haliho! Tuleltem a hivatalos elso munkanapot (mert a szombati csak foproba volt, a mai mar fizeteskoteles!) :o) Most ujra "id vatyok" a gep elott (nem mintha egesz nap nem lattam volna ezt a technikat, csak epp nem a sajatomat...) es jottem beszamolni a mai naprol nehany sor erejeig... (A most felsohajtokhoz inteznek elozetesben nehany szot: NYUGI! Feltett szandekom, hogy ne farasszak a jovoben ilyen gyakran blogolvaso joembereket a munkambol eredo lelkesedesem reszleteivel, ugyhogy itt es most megigerem, hogy nem lesz csak ez a fo temam allandoan, de azert fogom erinteni, mert vannak, akiket igenis erdekelni fog, de mondom: eleinte meg nagyon mondom, kesobb, ahogy a csoda megszokotta valik (es fejemre no a munka...) mar sokkal szofisztikaltabb leszek es szorakoztatobb!) Na de ma meselek!!! :o)
Reggel a zuramnak be kellett mennie 8-ra a varosba, ami tolunk 45 percre van, tehat engem a legelso napomon mar fel oraval korabban kirakott a kikotoben... Elindultam hat terepszemlere a dokkok kozott, egyszer majdnem belezugtam a tengerbe, amikor egy kek kupac megmozdult az egyik vitorlas fedelzeten es halalra remisztett!!! Egy alak aludt kek halozsakban benne es epp akkor kellett megfordulnia, amikor elsetaltam mellette a hajokat szemlelgetve... :o) Talan sved lehetett, mert egy szoke tincs kilogott a kupacbol meg ket terv kidudorodasa... 8-kor megerkezett a kolleganom, nyitotta az irodat (nekem is lesz kulcsom, csak meg nem tartunk ott...) :o) , aztan osszejottek a fiuk is innen-onnan (a hajokon dolgozo kollegak...), majd pillanatok alatt kaveillat lepte el az irodat es mindenki megkapta a mai feladatait es fel ora mulva mar ki sem latszottunk a munkabol... :o) Bozsena, a kolleganom nagyon keszsegesen segit mindenben, en meg szorgalmas hangya modjara tanulgatok, jegyzetelek, figyelek... :o) Ma is sok ujat megtanultam es elegedett vagyok a teljesitmenyemmel... Megvolt az elso hivatalos ebedszunetem is, de nem ebedeltem ott (pedig van egy restaurant is mellettunk...), hanem benyomtam egy almat, majd egy muzliszeletet meg egy csokit (ezt elosztva egesz napra azert nem olyan sok...), ebedszunetben pedig a takarito szemelyzet fonokasszonyaval (serif asszonnyal) mentem a szemkozti kavezo teraszara egy hosszu "feher kavet" inni (igy hivjak, mert tejes...) :o) Csodalatos, napos ido volt ma! Egy deka felho nem volt az egen, a sok turista mar ujjas papucsban meg ujjatlan felsoben jarkalt... :o) Jon a nyar!
Megtanultam mik a reggeli kotelezo feladatok, amiket minden nap elsore el kell vegezni, kinek mit kell elkuldeni, hova mit kell tenni stb., ugyhogy holnap mar bizonyithatok is, hogy jol megjegyeztem! Cimezgettem nehany boritekot is es mar fel is vettem az elso hivatalos telefont!!! :o) Reszkettem, mint a falevel, amig a Bozsena ebedszunetre ment, hogy "csak meg ne csorrenjen a telefon, csak meg ne csorrenjen...", erre megcsorrent, es ott voltam, egyedul, magamra hagyva, panikban, de muszaj volt megtennem AZT a lepest es FELVENNI a kagylot, beleszolni mosolyogva (mert allitolag azt lehet erezni a telefonban is, ha valaki mosolyog beszelgetes kozben es miert ne okoznek jobb napot valakinek, ha mar a sajat zavarom miatt amugy is vigyorgok...) :o) Szerencsere tudtam mit kell mondanom, azt is tudtam mar, kitol jott a hivas, meg csak azzal nem vagyok tisztaban, hogy a sok helyi pasi kozul melyiket milyen panasszal lehet hivni, ha pl. betojik a szamitogep vagy le kell szerelni a falrol valami tablat, amibe uj listat kell tenni aztan... Azert tanulgatok, egyszer csak megszokom oket es nem akarok majd haromszor bemutatkozni ugyanannak a pasinak, mert komolyan mondom: mindegyik olyan egyformanak tunik!!! :o)))))
Na, de itthon vagyok, megebedeltunk szepen amit tegnap hagytam, holnap pedig anyuka fozhet a fiacskajanak, mert nekem mar hivatalos tennivalom lett munkaido utan, egy 2 oras tuzvedelmi eloadas, amire muszaj elmennunk... :o) Az a tervem, hogy a kolleganommel egyutt mennek be munka utan a varosba, aztan fel 6-ig (amig nem kezdodik az oktatas...) talalkoznek Anitammal, hogy elmeseljuk egymasnak milyen volt Roma (A.) es milyen Magyarhonban (en)... :o)
Mi van meg? Rudi ujra olvas!!! :o))) Ez azert ilyen nagy hir, mert sokaig nem szeretett olvasni, inkabb TV-zni, mert amikor "fiatal" kis huszoneves volt rengeteget olvasott (WC-n is, meg kaja kozben is, ejszakakba nyuloan es neha hajnalig...), de most ismet latom, hogy ezerrel bujja a Siva Yoga konyvet, amit tegnap kapott kolcson az egyik Goran baratjatol, ma meg mar egy csakras konyvet emleget, amit muszaj megvennunk, mert allitolag nagyon jo!!! A szerzo no: Serena Alba. A konyv cime: Az isteni szikra geometriaja... Biztos erdekes, en is kivancsi vagyok ra... :o) Mar a multkor le lettem szolva, hogy miert otthonrol szerzem az ezoterikus irodalmat, biztos "direkt", hogy o ne olvashassa... :o) Aztan ugy dontottem, oke, akkor ezentul ha konyvet veszunk es megvan itt is, akkor nem magyarul veszem meg... Nekem mindegy. Hadd elvezze aptyuk is! :o)
A cicak jol vannak, meg mindig tart a nagy merkozes, talan sosem lesz vege, allandoan bunyoznak, harapdaljak egymast, masznak az anyjuk fejere... :o) Neha amikor mammer kimegy levegozni, kivesszuk oket es jatszunk veluk... Ebbol "idezek" ide nehany cuki kepet, meg a kertunkbol, ahogy apos felsorakoztatta a paradicsom hadsereget! :o) Elso kep: Tomato Army, 2. kep: Az egyik citromfa viraga (isteni illata van!!!), 3. kep: apos rozsai elszaporodtak :o), 4. kep: Nagy ember kis cicakat szemlel, 5. kep: "Szerinted nem budi kicsit ez az ize?", 6.kep: Kicsi vagyok, de eros!!! :o)
Remelem elveztetek! Nagyon cukik kulonben! Megmutatnal egyszer Skype-on is, pl. az anyukamnak... :o)

No comments: