Friday 18 April 2008

Ritaztam, vasaroltam...

A tegnapi nap is jol sikerult... Delutan bementunk a varosba, szerettuk volna megnezni a tegnap nyilo ALDI-t, de akkora sor allt a bolt elott, hogy feladtuk meg mielott felvettuk volna a kesztyut! :o)
Bementunk az Arkadba, ahol anyumat meg a hugit meghivtam egy kapucsinora, utana elrobogtam a Media Markt ele, ahol Rita mar vart es szeles vigyorral integetett felem, majd elvitt ebedeli a Coffein-be! (Ez itt a reklam helye!) :o)
Coffeinben kajcsiztunk finomat, beszelgettunk egy picit, amennyit idonk engedett, majd lesetaltunk egy Herbarias uzletbe, ahol vettem egy rakas gyogyteat, majd a DM-ben tettunk meg egy tiszteletkort, de vegul is kb. beszereztem amit terveztem...
Ritatol 4-kor bucsut vettem es a megbeszelt helyen vartak mar anyuek, ugyhogy anyu elment a pakkokkal a kocsiba, tesommal meg meg elszaladtunk a C&A-ba a Rudinak farmert venni... Kettot vettem neki, egy keket meg egy vilagosat, mert az annyira tetszett, hogy nem tudtam volna otthagyni... :o) Este hazafele megalltunk meg a Marcsieknal, aki keszitett nekem egy zacsko sajat, hazi mentat, megszaritva, ugyhogy viszek a zuramnak is kostoloba... Terveim szerint kuldok neki cserebe mangoldot elvetni... Remelem meg fog maradni itthon is... Este skypeoltunk a dragammal, lefotoztam neki mindent amit neki vettem, meg amiket o kapott innen-onnan, hogy aztan ne legyen az, hogy mindent csak magamnak... :o)
Most keszulok tusolni es megyunk a mamaekhoz langosozni, majd delutan 5-re fodraszhoz... :o) Holnap ugynaez (fodrasz meg langos nelkul), mert a papanek lesz a 78. szulinapja, ugyhogy azt meg megejtjuk egyutt, hiszen a buszom csak este 6-kor indul, raerunk...
Hat kb. ennyi is fert a tavaszi latogatasomba, nem tobb, de hat ez van... Azzal kell beerni ami van, nem tudtam mar tobbet belezsufolni... :o)

No comments: