Wednesday 16 April 2008

Kedd, szerda meg a tovabbi program...

Keddnel tartottam... Reggel meglatogattam a Gabiekat, ahol elamultam az ido mulasan es azon, mekkorat nott a 3. kislany, amiota nem lattam... :o) Hiaba, megy az ido... Beszelgettunk egy nagyot, lefotoztam a lakast, hogy megmutassak a zuramnak is nehany klassz otletet, megcsodaltam a kezimunkait, amikkel foglalkozik szabadiejeben (keresztszemes himzes, gyonyoru!!!), majd delutan jott hozzank a Hajas Marcsi...
Ma szerda van... Reggel a Barbinal voltam (veeegre eljutottam hozza is!), ott is ment a tere-fere, lefotoztam az allatait (tehenek, nyuszik...) majd delutan anyu levagta es megvarrta a 9 nadragot, amikbe belefogytam es jok lettek ram, csak hosszuak voltak... :o)
4-re mentunk a Hajasekhoz vendegsegbe, ahol megintcsak egy kellemes delutant es estet toltottunk, mint a kepeken is latszik: igen vidam tarsasagban! :o) Eloszor a Marcsieknal voltunk, ettunk-ittunk, dumcsiztunk... A kisunokai nagyot nottek nyar ota (ido mulasa...), nagyon jol ereztuk magunkat, sok kepet keszitettunk emlekbe, majd estefele atmentunk a Marcsi legkisebb fiakehoz megnezni milyen szepre megcsinaltak a hazukat... Sajnos a Balazzsal nem talalkoztunk, de a Nati otthon volt... Kedves, aranyos mint mindig, de ilyen az egesz family: baratsagos, mosolygos! :o) Ujra fotoztam egy sort, majd hazajottunk...
Holnap csutortok... Delelott otthon leszunk, delutan megyunk Pecsre... Talalkam van a Ritaval es kell vennem a zuramnak farmert... Be kell ternem meg nehany homeopatias szerert a gyogyszertarba, es ujra elmulik egy nap... Aztan mar csak a pentek marad meg a szombat egyik fele, amikor ujra mamaek, unokatesomek a sorosak a latogatasban, ahol - szinten - tervezek meg nehanyat kattintani es mar el is mult az itthon toltott tavaszi latogatasom...
Vegezetuk nehany mai foto a blogbejegyzes koze...
Puszi mindenkinek! :o)

No comments: