Tuesday 15 April 2008

Nehany nap tortenetei roviden es tomoren...

Ujra ideje volna, hogy irjak nehany sort, hiszen nem irtam mar jo nehany napja (vajon miert???) :o)
A napok - mint mindig amikor itthon vagyok - rohamtempoval mulnak el es valnak "tegnappa", de minden egyes nap uj szep elmenyekkel gazdagodom, rohangalok, latogatok, vasarolok, tehat elvagyok!
Szombat delutan voltunk a mamaeknal, ahol osszejott a rokonsag apraja-nagyja, ebedeltunk, beszelgettunk kicsit, megcsodaltam a kis Adamot (unokatesomet), hogy milyen kis okos, aranyos es ugyes... Az elso kepen o van...
Vasarnap delutan elmentunk a Timiekhez, ahova elfelejtettem sajnos fenykepezogepet vinni, tehat ez az emlek csak az agyam szurkeallomanyaban raktarozodott, de amig ott is van eleg Mega Byteom, addig rendben is van igy...
Hetfon reggel mar a Dorkaval bandaztunk Pecsen... Eloszor meglatogattuk a Linborit a babanetrol (lasd: kovetkezo 2 kep...), majd elslattyogtunk abba a turiba, amit sokan dicsernek, hogy hetfon oda erdemes nagyon es ezerrel konyekkel atvergodve asni, mint a regeszek! :o) Elsore leesett az allam, hogy mi a fene van itt??? Ket nagy terem tele volt emberekkel!!! Szinte latni nem lehetett toluk! Mindenkinel oriasi zsakok, asnak, turnak, furnak ezerrel, igy hat az elso dobbenet percei utan mi is vettunk egy nagy zsakot es felturtuk az ingujjunkat oszt adj neki!!! :o) Talaltam tok jo dolgokat, felig megpakoltuk a zsakot es a kb. 15 ruhadarab kerult 3500 Ft-ba, ami ezert szinte ingyen volt! :o) Aztan vettem tintapatronokat a nyomtatoba, hogy tudjak majd kepeket kuldeni es elmentunk ebedelni... Ebed utan setaltunk es ittunk egy mexikoi kavet a volt Morik teraszan, ami mar nem is Morik Cafe ha jol lattam, hanem valami mas??? Ebben nem vagyok biztos, de szerintem nem Morik... Aztan betertunk halat adni abba a templomba, ahol Dorka is, en is imadkoztunk mindig a sikeres vizsgakert meg egy igazi, normalis tarsert a nagybetus ELET-hez... Innen rohanas a Markoert (keresztgyerekem) a bolcsibe, aki ugy meglepodott ahogy meglatott engem az ajtoban, hogy meg a nutellas kenyer is lefagyott a szajaban! :o) Bar mondta neki az anyja, hogy jon a "keszeanyu", de o csak tagadott, hogy: Nem, nem! Nem! Nem jon! Messzi pa-paban van! Erre tenyleg jottem! :o) Jo kis meglepi... Vele egybol irany Mara neni, aki langossal meg ebeddel vart es szokas szerint bepotolta a szuletesnapi ajandekomat egy szep lap es kedves sorok kisereteben... Nagyon meghatodtam... :o) Sajnos Mara neninel is csak annyi kapacitasom volt, hogy lefotozzam a langost, Mara nenit meg kifelejtettem... Hiaba... Mindig kapkodunk... Nala sem maradtunk sokaig, mert menni kellett a varosba osszeszedni 5-kor a Dorka urat (akivel csoporttarsak voltunk a fosulin...), majd irany haza es ezerrel Markozas! :o) Huuu, hat o is nagyon aranyos! Ut kozben mar nagyban enekelt nekem a kaloz Dzsorol meg a Bobitarol, aztan otthon jatszottunk picit, birtokba vette a fenykepezogepemet es ezer muveszfotot lenyomott! Nagyon elvezte!!! Nehany kepen sikerult is minket lekapnia! :o) (Parat mutatok mindjart...) Aztan este megjottek ertem anyuek, akik szinten bejottek egy picit es innentol fogva plusz ket embert szorakoztatott a kis prucsok... Anyu megnyunyazta a kutyat is (Lolat), mert neki is boxere volt gyerekkoraban es nagy allat-gyerek-termeszetbarat! :o) Kepzeljetek, meg golyat is tudtam tegnap lencsevegre kapni, nagyon kozelrol! Ott setal a tavuk korul, a hazzal szemben es van egy gyuru a laban, amire az van irva, hogy Bence! Tehat ez a madar egy Bence es 3 lepesre kozel lehetett menni hozza, igy lekaptam a Rudinak mutatoba, mert szerintem o meg nem is latott golyat soha... Na, visszaterve az estere: megfurdettem Markot, pancsiztunk, dumcsiztunk, aztan hazajottunk... Este meg gyorsan bedobozoltam a ruhak nagy reszet,mert ugy dontottem, nem cipelem en haza ezt mind a kofferban, hanem szepen bepakoljuk es egyik nap hazakuldjuk a szomszed-falubol (ami mar Horvatorszag...), igy mire megjovok en, megjon a pakk is...
Dragammal neha Skypeolunk este, amikor idoben otthon vagyok es o sem tul faradt... Ez nagyon jo, nem is erzem annyira a hianyat es legalabb tudom, hogy jol van es jokedvu es egy negyzetcentimetert sem festett meg le a falakbol, tehat lesz egy kis beszedunk ha hazaertem... :o)
Most bucsuzom, mert ido van es indulok a Gabi baratnomhoz tere-ferezni, delutan meg erkezik a Hajas Marcsi, akivel egy helyen dolgoztunk par eve es nagyon szeretem! :o) Jupppiiii!!!

1 comment:

Reni said...

További mozgalmas itthon töltött napokat!!!