Friday 11 April 2008

Magyarorszaaaaag!!! :o)

Talpra magyar, hiii a haza!!! :o) Sziasztok, sziasztok! Megerkeztem anyukamekhoz! :o) A tegnapi depim nyomtalanul eltunt kb. 200 km utan, bar meg nem nyugodtam meg teljesen, amig meg nem lattam oket a palyaudvaron, hogy varnak ram, de aztan sitty-sutty, puszi, oleles es mar a szokasos "mindenki mindent egyszerre es egyidoben szeretne kozolni" cimu megszokott csaladi legkorbe csoppentem es azota is folyamatosan beszelunk, nekem be nem all a szam, de anyuek sem nemultak meg teljesen, hanem dumcsizunk, dumcsizunk megallas nelkul! :o)
A buszozas eleg hosszu volt (10,5 ora) es faraszto is... A soforok nagyon kulturaltak voltak, senki nem ult mellettem, ugyhogy ket helyet foglaltam, csak mogottem ultek, ugyhogy az ulesemet nem tudtam hatradonteni, amitol hajnalra mar elegge fajt a hatam, derekam, labam, mindenem es alig aludtam az ejjel, viszont csodak-csodaja - talan az itthoni levego teszi... - de hihetetlen energiaim vannak es nem is fekudtem le egy percre sem, sot: mar voltunk is benn a varosban, vettunk ezt-azt, kiakadtam az arakon (250 g garnela rak fagyasztva 999,-), de azert sikerult egy vacsit osszeutnom a Csaladomnak es izlett is nekik! (Vagy csak jo szineszek! :o)) Delutan fodraszhoz kellett volna mennem, de a Csilla lebetegedett, igy nem tudott ma vallalni, hanem majd valamikor a jovo heten... Mar vettem is par uj ruhat, ami anyunal volt (mert o is arulgat...), aztan majd meg bovitem a kollekciot a kovetkezo napokban... :o)
Holnap megyunk ebedre a nagymamaekhoz, unokatesomekhoz, nagynenemekhez, ugyhogy toltodnek mar az elemeim a fenykepezogephez!!! :o) Vasarnap delutan egy baratnomhoz megyek dumcsizni, hetfon meg egesz napra a keresztfiamhoz meg turizni, dumcsizni, ebedelni a baratnommel amig boliben van a gyerek... :o) A keddrol mar nem irok meg igy elore, bar mar minden program jol le van szervezve, de azert nem arulnek el mindent elore... :o)
Egyelore ennyit akartam irni, tudatni, hogy elek es virulok es megkoszonni mindenkinek, aki nyugtato szavakat kuldott a tegnapi bejegyzesemre reagalva... Jo tudni, hogy ennyi baratom van, ennyi mindenkinek szamitok... Konnyekig meghatodtam am... Koszonom szepen!!! :o)
Egyebkent meg annyi hozzafuzni valom van a tegnapi depimhez (vagy inkabb hagyjuk? :o)), hogy yugo volt! Vagyis shirocco! Ez az a depibe dobo szel, amikor csokken a legnyomas es aki erzekeny ra az vagy sir es depis, masok nagyon idegesek lesznek (igen! csak a szel okozta legnyomas csokkenes miatt, mert az hat igy a pszichere!), megint masok meg ongyilkossagot is kepesek ilyenkor elkovetni vagy egyeb baromsagokat, ha hajlamosak ra, ha tulerzekenyek... Szerintem nalam is a yugo okozta ezt az egesz felfordulast amiben tegnap szenvedtem, de ma mar jol vagyok es kinn vagyok a volgybol, fenn a hegycsucson, vagy legalabbis dombnak felfele... :o)

No comments: