Thursday 15 May 2008

Spontan kiruccanas...

Kaptam ma egy nagyon kedves baratnomtol egy e-mailt, melyben reszletesen, szinesen leirja, hogy milyen jokat kirandultak, turaztak, csaladoztak, csonakaztak, grilleztek es meg ki tudja mit nem: Punkosdkor! :o) Annyira szeretem a leveleit, hogy az csak na!!! Tele vannak elettel es energiaval! Mivel nalunk nincs Punkosd, vagy legalabbis nem munkaszuneti nap, hat ez az e-mail utan en annyira feldobodtam, hogy fejfajas ide vagy oda (mert ma mindkettonknek kicsit odavolt a buraja...), de fittyet hanytunk ra es atmentunk a szomszed varoskaba egy kis vacsoraval egybekotott setalgatasra... :o) Hogy ne "csak" ezert menjunk, Rudi kitalalta, hogy ha mar itt vagyunk es a fodraszanal epp egy lelek sincs, akkor o ma meg is nyiratkozik, mert kezd igazi meleg lenni az ido es ilyenkor izzadnak a suru haju postasok... :o) Amig o intezte ezt a reszet a temanak, en elmentem egyet onalloan csavarogni addig (ha belegondolok: o sokkal turelmesebb, nem egyszer vegigvarta a gyantazasaimat a kozmanal, mig en nem birok ott ulni es ujsagokat lapozgatni, amig ot 15-20 perc alatt elintezik!) :o) Tehat setaltam... A vegere odalinkelem a mai kepeket, most meg csak egyet-egyet teszek fel illusztraciokent... Seta kozben fotoztam ezt-azt es meg is lepodtem, hogy mar milyen sok a turista odaat, mig nalunk minden szet van meg mindig asva, ahogy "csinalodik" a nagy korforgalom, szelesitik az utat es meg mindig csatornaznak erre-arra... Elegge lehangolo most latni Rogit, de ha mar gatyaba razzak vegre, tervezem, hogy keszitek egy "A kornyek ahol elunk" c. albumot (szolokarrierem lesz!) :o)
Fodrasz utan setaltunk egy nagyot, szerettem volna naplementet fenykepezni, mert egy deka felho nem volt ma az egen, de lekestuk sajnos, mert epp abban az idobent tomtuk a vacsit a fejunkbe egy etterem teraszan, tengerpanoramaval, de sajnos a naplementet legjobban lato resz mar tele volt germanokkal, mire mi megerkeztunk... Azert ut kozben a parton Rudiban hirtelen feleledtek a fotografus osztonok es csinalt rolam egy csomo kepet, ugyhogy mindet inkabb fel sem teszem a mai albumba, mert meg az jonne le, hogy milyen bekepzelt vagyok! :o) Probaltunk olyan kepeket is csinalni, amik 12 mp utan maguktol fenykepezodnek, de sajnos az egyiket lekestuk es lett belole egy db "Egy masodperccel hamarabb!" cimu kep, a masodikat mar kozelebb tettem es volt idom odaszaladni a zuramhoz egy kozos kep erejeig... :o)
...A mai munkanapom is erdekesen telt... Egyre jobban erzodik, hogy tele lesz a puttonyunk nyarig, ma mar en is sokkal idegesebb voltam vagyis inkabb "erzekenyebb", mert sokszor a nyelvemrol nyeltem vissza a mondandomat, de ram jott ma parszor, hogy beszoljak! :o) Nem mintha nagyon nagy serelmek ertek volna, csak egyszeruen szeretem a munkat a sajat logikam szerint es a per pillanat szamomra leginkabb kedvezobbel kezdeni, mig a kolleganom meg mindig a "beidomitasomnal" tart es probal iranyitgatni, hogy most inkabb ne ezt, hanem ezt csinaljam... :o) Erdekes szitu, mert olyan kedves, hogy nem lehet ra haragudni, de sokszor nincs igaza, mert en nem szeretem, ha epp lenduletben vagyok, hogy hirtelen es abban a momentumban ra figyeljek es felbehagyjam amit csinalok, mert attol aztan vegkepp idegbajt kapok, tehat finoman celozgattam, hogy semmi baj nincsen, koszonom, hogy szolt errol meg errol, amint itt ezzel keszen vagyok, at is terek ra, ha olyan surgos, de nem dirigal! :o) Azt azert nem hagyom! :o)
Rudko melojarol is illene ejtenem nehany szot, hogy ne csak magamrol fecsegjek folyton, nem? Sokkal jobban birja a tempot, gyogyulgatnak a problemai, hala egy neten fellelt mehviaszos kupnak es szinten e ceg altal gyartott vesehomok eluzo gyogyteanak, mert a ket dolog - mint kiderult jo keson - osszefugg!!! (Hogy milyen orvos, aki errol nem tajekoztatja a beteget azt inkabb nem kommentalnam, de ami teny, hogy ha az embernek vesehomokja van es ehhez meg ferfi is, akkor ez okozhat prosztata-problemakat es ilyen-olyan gyulladast az alvegen, mivel a homok vagy kovecskek apro kristalyai felsertik a szerveket, csatornakat es ahol begyullad, ott a szervezet vedekezesbe fog es innen a megemelkedett feherversejt szam, aminek sehogy sem tudtuk eddig teljes mertekben megerteni az okat...
Rudikam most epp szamlakat szortiroz, en meg befejezem ezt es gyors elmosogatok, lezuhanyzom es irany az agy, mert holnap is dolgozas van (egeszen hetfoig....) Ha jol "erzem", most en vagyok a soron, hogy a hetfom meg a keddem szabad legyen, mert ezen a heten a kolleganomnek volt ez a ket napja szabad, nekem meg volt a vasarnap meg a szerda... Na de ebbe nem folyok most bele, ugysem ertenetek, en sem ertem nagyon, de a lenyeg, hogy par nappal elotte mindig megtudom, hogy mikor lehet egyet-egyet pihenni... :o)
Bucsuzoul nagy oleles es udvozlet minden kedves Baratnak, Rokonnak, Isminek... ♥






1 comment:

Mariann said...

Milyen szupi neked,éjjel-nappal rákot ehetsz... imádjuk :))