Tuesday 10 June 2008

Keddi komediak... :o)

Eppen azon mergelodom, hogy milyen poros mar megint minden, foleg a billentyuzet itt az orrom elott... (Lehet, hogy ezert tusszogunk itt mindig a gep elott???) :o) Hiaba, amig total fel nem koltozunk, addig muszaj turni ezt a port, amit sosem lehet huzamosabb idore rendbe tenni, mert mire vegzek, mar kezdhetnem is elolrol...
Ma 6-ig dolgoztam, utana folytattam a dolgozast csak epp itthon... Egy nagy rakas vasalasra elokeszitett ruha varta mar mikor kerul sorra, de ma oket is kivegeztem es orulhetek, hogy holnap szabadnapos vagyok es azt csinalok amit akarok!!! :o) Ha szep ido lesz, akkor reggel kimennek szivesen egy kis uszasra, pihenesre a partra, ha nem lesz tul jo ido, akkor itthon maradok es erosen igyekszem nem csinalni semmi olyat, ami a munka kategoriaba tartozik... Pihenesre vagyom! Mert igenis megerdemlem!!! A klima ma ugy befujta a nyakamat, vallamat, hogy most alig birom mozditani, de hat ez van, nem egyedul vagyok az irodaban, ugyhogy a tobbseg dontott, mert nem akartak megpusztulni a forrosagban... Ma kimondottan izzados ido van, magas a paratartalom a levegoben, olyan "fuu, de rohadt meleg" ido fele... Legszivesebben ma is becsobbantam volna a molonkon allo hajoink koze egy kis felfrissulesre, de tul sok munkam volt, igy ez a terv holnapra halasztodott (remelem...) :o) Rudikam is hajtott ma ezerrel, aztan elment megnyiratkozni, utana ertem jott, aztan ebed, utana nekiesett a kocsit kitakaritani (es beszennyezte a fel udvart, mert annyi szemet, asvanyvizes flakonok stb. voltak a kocsiban!) :o) Most elment egy haverjaval kihuzni valami hajot, amit festeni kell a heten... Szoval ez van, nalunk mindig van mit tenni, nem lehet unatkozni... En kivasaltam ami vart, felakasztgattam vallfakra es most ujra lehet hasznositani mindent... :o) Ez egy ordogi kor! Jo annak, aki nem haziasszony is egyben! Irigykedek most kicsit a hajadon lanyokra es fiukra!!! :o)
Ma vegre felslattyogtam a fenykepezogeppel es kattintottam a ket szobarol egy par kepet, de sajnos nem a legjobbak, mert nagyon latszik, hogy az ujonnan lerakott laminatot meg nem pucoltam meg... Egyelore nem is erdemes, ugyhogy ha nem muszaj, nem dolgozom feleslegesen... A haloszobank a vilagosabb, de az sem feher am, csak a kepen tunik annak! Nagyon halovany tejeskave szinu, a leendo gyermekbirodalom meg menta zold es vilagos padlos... Kinek hogy tetszik? Lehet szavazni! :o)
A masik mellekelt kep pedig R, mint Rudolf a tengeresz! :o) Par napja jott haza egy nagyon jo baratja a nagyvilag ocanjairol (tengeresz a srac es amikor elment meg terhes volt a felesege, most meg a 4 honapos fiat ismerhette meg! Nem semmi elet az ilyen... En nem orulnek neki, ha 4-6 havonta talalkozhatnek a ferjemmel...) :o( Szoval hazajott a haver es ma adott a Rudinak egy kis ajcsit! :o) Kapott egy ilyen franko tengeresz vagy halasz rucit ami 56-os es azon rohogtunk, hogy talan ekkora Rudira emlekezett, amiota elment, pedig azota fogyott am sokat o is!!! :o) Na de sebaj, Rudikam ketszer belefer a szerkoba, de legalabb telen ha kinti melo van, ala tud oltozni jol... :o) Kapott meg nagyon meno szemuveget (napszemcsit...), tok jol all neki, de szerintem tul vagany! Ez nem az en szereny Rudkom, ha rajta van, hanem egy mocskos gengszter! :o) Na de nem nezzuk a fogat az ajandek loszemuvegnek! :o) Kapott meg valami kenceficeket, spreket a muhelybe, amiket nem tudom - es nem is akarom nagyon tudni - ,hogy mik, mert ez mar meghaladja az en IQ-mat ezermester-temaban...
S hogy mennyire 1000 mester a dragam, azt meg azzal is szeretnem alatamasztani, ha igy eszembe jutott, hogy jelentkezzen az, akinek meg van olyan ferje, aki kilakkozza onszorgalombol a labkormeit!!! :o) (Nem a sajatjait, hanem az asszonyeit!!!) Mer' az enyem ilyen!!! Tegnap vagy tegnap elott, mar nem is emlkeszem, leultem, hogy zuhanyzas utan kilakkozom ujra a kormeimet a labamon, erre atvette a dragam az ecsetet es nekem nem kellett mast csak fekudni kenyelmesen es TV-zni... :o) (Olyan jol esik igy leirni, de ha tudna, biztos "kikapnek", mert mit fognak rola gondolni masok... Hulye ferfiduma, mert szerintem ez nagy dolog egy pasi reszerol es nem is szegyen, ahogy az sem, hogy porszivozik, foz ha kell (es errol is van bizonyitekom!!!) :o))))
Mit is akartam meg... Ilyenkor mindig ugy belelendulok, de a felenel elfelejtem, hogy meg mit akartam mondani... Ja! Megvan! Kepzeljetek, hogy mar senki nem kenyszerit, hogy vezessek!!! :o) Nem, mintha eddig pisztolyt tartott volna a halantekomhoz, de azert eleg sokszor vitaztunk az miatt, hogy miert nem vezetek tobbet, foleg amikor menni kellett valahova, mindig, de mindig azt akarta, hogy EN vezessek, en meg tiltakoztam, mert tudtam, hogy az elso hibas huzasom milyen kovetkezmenyekkel jar a Rudi reszerol es semmi kedvem nem volt elrontani egy-egy varosozast, foleg amikor vasarolni mentunk, mert mar volt ra pelda, hogy ket kosarral gurigaztunk a hipermarketben es a penztarnal is duzzogva all at egyikonk a masik sorba, csak, hogy ne kelljen bocsanatot kerni... (Tudom, pihentagyuak vagyunk, de ezek utan mindig a legjobb a kibekules resze es a rohoges, hogy "basszus, Te is vettel sajtot!!! Ki fogja ezt mind megenni???" (Na de ez utobbival sosem szokott gondunk lenni (kaja)!) :o) Szoval, eltertem megint az original tematol... Szoval: nem kell mar vezetnem, meghozza azert nem, mert a paromnak azt mondta valaki (kar, hogy nem elobb...), hogy a rendszamunk szerencsetlen szam, es o ekkor ugy hatarozott, hogy oke, nem kell vezetnem, amig nem lesz uj kocsink, csak ha nagyon akarok, ha en magam erzem, hogy ma kesz vagyok a volan moge ulni... :o) Egy nagy ko esett le a szivemrol... Nem mintha nem szeretnek egyebkent vezetni, meg ugye hasznos is es jo a szabadsag, hogy mehetsz ha kedved van, ahova kedved van, nem fuggsz busztol stb., de nekem kezdettol fogva ellenszenvem van a mi tragacsunk irant, magam sem ertem miert... Talan ez is valamifele "belso jel", ami gatol a vezetesben, valamilyen nagyobb oknal fogva... Lehet, hogy mar nem egy balesetet kerultem el igy, hogy hatarozottan kihisztiztem, hogy marpedig en NEM vezetem ezt a sz..t! Dudal, amikor indexelnek, ha beinditom, ugy rezeg a muszerfal, hogy ha kozben beszelni akarsz, az meddo kiserlet, ha csak tul nem kiabalod a zajt es van meg sok egyeb baja is... Pl. nem kapcsol a valto amikor kellene, de ha eroszakolom, akkor meg a mindig mellettem ulo uram beszol, hogy "tonkreteszem"! Ja, en, en teszem tonkre, neha mar ugy ereztem, hogy jobban szereti a kocsinak nem nevezheto negykereku hogyishivjakunkat! :o(
Itt a vege, fuss el vele! Megyek furcsizni es csinalok melegszenyot! Puszka mindenkinek!!! ♥♥♥

1 comment:

Anonymous said...

I truly appreciate it.