Sunday 1 June 2008

Happy Birthday Marko es egyeb munkaugyi dolgok...

Hirtelen felindulasbol blogot akarok irni!!! :o)
Mondjuk temam nem nagyon van, azon kivul, hogy versenyszeruen dolgozom (legujabb hobbim...), a napok meg rohamosan mulnak es vegre furdeni is lehet(ne), csak most nem erek ra ilyen "marhasagokra"! :o( Ma is vasarnap van, de en ezerrel dolgoztam egeszen mostanaig... Rudim hasonlo tempot diktal maganak (o sem martozott meg meg a tengerben iden...) Munka utan lakast csinal (mar ki vannak festve a szobak! Olleee! :o)), ma meg apos csonakjat ugrasztottak ki egy kis szinfrissites vegett... Most hozott haza, de be sem jott, hanem kinn maradt festeni, mert szeretne ezt ma letudni, hogy aztan holnap folytatodhasson a lakas-moka... :o)
Tegnap lett a kis "keszegyerekunk" 3 eves! ♥ Szivbol gratulalunk neki ebben a formaban is es nagyon-nagyon sajnaljuk, hogy nem lehettuk ott mi is a szulinapi banzajon... :o( Sajnos ez a tavolsag ilyesmik miatt naon, de naon rossz... :o( Viszont ma felhivtam delelott es gratulaltam neki, mondta is, hogy szeret es hogy kapott egy kisbuszt! :o) Par napja mar csak ejszaka van pelusa, anyukaja nagy oromere, mert most azon megy a verseny, hogy oszig teljesen szobatiszta legyen, hogy felvegyek az oviba... Ez feltetel... Jo, mi?
Kulonben semmi kulonos, mondom, megy a melo ezerrel, a napok mulnak, ma mar junius van, de nemsokara erkezik egy baratnom csaladostul egy kis nyaralasra, ugyhogy majd talan rajuk, veluk mar tobb idom lesz... Holnap meg dolgozom, de kedden meg szerdan vegre szaba leszek egy picit en is es azt tervezzuk, hogy elvisszuk a kiscicakat beoltatni, a nagyot meg fogamzasgatlani... Remelem egy kis furcsi is belefer vegre abba a ket napba... Jo lenne nagyon, mar vagyom ra...
Most nem is irok tobbet, ennem kellene valamit, mert ma csak az irodaban habzsoltam be nehany Merci csokit meg Mozart Kuglit, amit tegnap hozott egy kedves osztrak vendegunk... Ennel tobbet nem ettem ma, ugyhogy mar epp ideje... Negyed 5 van... Kajcsi utan nekiallok vasalni, mosni, elmosogatni es osszeutok valami ehetot holnapra... Ennyit a szabadidomrol... :o(
Puszi mindenkinek a vilag minden tajan! ♥


1 comment:

Reni said...

Nálad jártam és olvastam...hagytam üzenetet Hugónak a személyiségteszt ügyében,remélem ezt keresi!Jó munkát és ha csobbansz a tengerben akkor gondolj ránk is!