Saturday 19 July 2008

Andiek, vacsi, koncert...


Szombat van... Eppen jeges teat szurcsolunk az irodaban ket vendeg kiszolgalasa kozotti szunetben... Ma este 8-ig itt vagyunk, ugyhogy megint hulla faradtan fogunk beesni az agyba... Szerencsere holnap szabadnapos vagyok, bar nem igazan lesz megint pihenes, mert tegnap a Rudi ossze akarta rakni a kerti butort amit vettunk es kiderult, hogy az asztal (fa) tok peneszes es ket szek a 4 kozul torott (vagyis serult)... :o( Tehat menni kell reklamalni... Remelem a szamla is megvan valahol... Az uj mosogepet is szerette volna beuzemelni, erre kiderult, hogy el van dugulva a cso, ahonnan a viz folyna, mivel itt meg sosem volt mosogep beuzemelve, ebben a lakasban... Hat... Mit mondjak... Ez egy ilyen nap volt... Jol elfaradt szegenykem, de semmire nem jutott, ami haladast jelentene... :o( Most az van, hogy a furdot szet kell torni (meg szerencse, hogy nem ujitottuk meg fel, mert akkor veszne a csempe is!)
Egyik este egy kicsit Andiztunk, de sajnos nem sokat tudtunk egyutt lenni az ittletuk alatt, amit nagyon sajnalok is... :o( Viszont legalabb egyszer osszeultunk egy kis sorozesre a teraszon este... Errol meg is orokitettunk nehany vidam kepet, de sajnos csak ennyi sikerult, nem tobb... Vasarnap delutan mennek haza, ha nem kellene bemennunk a varosba kertibutort reklamalni, akkor elmentem volna veluk egy kicsit strandolni, de hat ez a vonat is elment mar... :o(
...Ido kozben vasarnap lett... Tegnap nem sikerult befejeznem gondolatom, ugyhogy folytatom vasarnap reggel fel 8-kor (amikor vegre kialudhattam volna magam, de hajnal ota harangoznak ezerrel a mai helyi vallasi unnep miatt, ugyhogy inkabb felkeltem, tenni-venni dolgokat es elkeszulni a 10 oras kormenetre (errol bovebben az esemenyek utan jelentkezem, fotokkal, beszamoloval...)
Tegnap Rudikam ingben es kicsipve jott ertem, a hulla faradt, izzadt felesegeert aki 12 orazott egesz nap :o( es bejelentette, hogy ma buli van es megyunk vacsizni, este meg koncert lesz a parton a nyilt szinpadon es MEGYUNK!!! :o) Na, hat engem meg sem kerdezett, hogy van-e, volna-e kedvem (persze volna, mert en minden joban benne vagyok, na de tegnap megis olyan faradt voltam, hogy nem hittem, hogy en kihuzom keso estig vagy hajnalig holmi koncerten, tomegben...) Vegul aztan ugy alakult, hogy hazamentunk, egyenesen a zuhany ala alltam, hajat is mostam, atoltoztem az irodai munkas bluzbol es elsetaltunk a Lanterna Restaurantba, mert annak is nagyon klassz kerthelysege van es remeltuk, hogy itt helyet is talalunk! Es lett! Nehany pafrannyal korbeveve egy kellemes asztalnal naggyon finit vacsiztunk, beszelgettunk (vegreeee!), majd szepen atsetaltunk a korzo bulis vegebe, atvergodve hatalmas embertomegen!!! A rendorseg a koncert miatt le is zarta a korzot autok szamara, igy csak gyalogszerrel lehetett bejutni, ugyhogy el tudjatok kepzelni, hogy mennyi ember haladt egyszerre! :o) Igazabol egy humanitary koncert volt ez, amit a tegnapi nap tiszteletere szervezett a helyi onkormanyzat egy csomo egyeb szponzorral egyutt (mindenkit felsoroltak...), mert a haboru ideje alatt (ha jol emlekszem 1991-ben), ket ellenseges repulot szedtek le az itteniek egyszerre, egy nap alatt es ez itt nagyon nagy dolognak szamit, meg szlogenje is van, valami olyasmi, hogy: "Mindketto, mindketto leesett!" A koncert is foleg hazafias dalokat tartalmazott, de ismerem mindet, mert ez egy nagyon patriarhalis nemzet es a csapbol is Dalmaciarol meg az orszag mas egyeb szep tajairol, a tengerrol enekelnek... Nagyon jol ereztuk magunkat, de azert nem birtunk sokaig tombolni, mert elfaradtunk mar... Otthon a teraszon meg kifekudtunk nezni a csillagos eget es hallgatni a koncertet es amikor hajnali 3-kor felebredtem, meg akkor is szolt a zene, aztan mire visszaaludtam befejeztek... Kerdeztem is a Rudit, amikor felkelt inni, hogy ezek meg mindig enekelnek??? Azt mondja: aha, csak nem tudom kinek... :o) Aztan hallottam, hogy reszeg lanyok sikoltoznak egy szam vegen, tehat valoszinuleg volt meg kit szorakoztatni olyan keson... :o) Nagyon klassz volt a teraszon csillagos eg, gyertyafeny mellett pihenni a friss levegon, az UJ FEKVOS-SZEKBEN :o) (lasd: foto...), Rudi meg a foldre teritett pokrocon pihizett meg egy kicsit mielott bementunk aludni... Vegul, hogy ma ez a Szuz Anyat Tisztelo Nagy unnep van itt, ami szinten nagy dolog eme kis helysegunk eleteben, hat a varosi reklamalast elhalasztottuk masik napra, talan szerdara, mert akkor leszek megint szabadnapos... :o) Andiek ma hazamennek, az alsobol a Dia szulei pedig holnap reggel es holnap erkezik vonattal szlovakiabol egy Anyuka meg a Lanya, akik a kis apartmanban lesznek egy hetig... :o) Aggodtam, hogy hogyan fogok kitakaritani, mivel ugye holnap dolgozom es ok mar megerkeznek mielott en hazaernek, de meg is irtam ezt nekik es olyan kedvesen megnyugtattak, hogy ne aggodjak ilyenek miatt, mert ok majd szepen elmennek addig setalni es felfedezni a kornyeket vagy ha kell beszallnak a takaritasba is :o) Persze ezt nem hagynam, de nagyon jol esett hallani, hogy vannak meg nagyon normalis emberek is, mert sajnos sokszor tapasztaltam, hogy abszolut nincs egyesekben semmi megertes masok irant es olyan elvarasaik vannak, amiket keptelenseg teljesiteni es ha nem sikerul, akkor reklamalnak (igazsagtalanul...) Ugyhogy most nyugodt vagyok... Holnap miatt nem kell aggodnom, majd 4 utan kitakaritok... :o)
Most viszont pucolok innen a gep elol, megprobalok valahonnan kiasni valami szep ruhat mindkettonknek, kivasalni es 10-re lemenni a templomhoz megvarni a Szuz Anya kepet, amit majd csonakokkal visznek at a szemkozti felsziget vegeben allo kis kapolnaba... Sajnos iden mi nem tudjuk csonakkal kiserni, csak gyalog, mert a mienk meg nincs is a vizen, aposet meg tegnap vittek szervizbe, mert valami elromlott rajta, evezni meg nem szeretnenk ebben a kanikulaban... Akkor mar inkabb a seta... :o)

No comments: