Wednesday 16 July 2008

Tuz, viz, repulo!

...Kedves hajos vendegunk jovoltabol, ma magyar marhalabszarporkoltre voltunk hivatalosak mindannyian az irodabol es a molorol... (En kivalogattam a hust, csak a zoldsegeket ettem ki belole, amikbol volt boven: repa, gomba, zeller...) :o) Ugyanaz az ur hivott meg minket, akitol nemreg a cegenek a logojaval ellatott polokat kaptunk ajandekba! :o) Nagyon kedves ember... O sosem panaszkodik semmire, mindig turelmesen kivarja a sorat, ha latja mifele orultek haza van az irodaban hajoatvetelkor... :o) Augusztus 2-ig hajozik, hetente mas tarsasaggal... Jo neki! :o) Delben beszolt az irodaba, hogy terite van :o) ugyhogy szepen bezartuk az office-t es leslattyogtunk a molora, ahol mar jo illatok terjengtek! Behutottunk Neki cserebe 2 itteni bort a jobbik fajtabol, de o villanyi vorosborral, Beherovkaval es unicummal felszerelkezve vart minket, ugyhogy a helyi borokra mar nem is kerult sor... :o) A kovetkezo ilyen osszeroffenes julius 26-an varhato ugyanezzel a menuvel plusz egy helyi specialitassal, amivel mi szeretnenk majd Ot meglepni! Jo volt egy kicsit lazulni es rohogni, igaz nem sokan voltunk ma, mert a szerda ilyen nyugis nap, amikor sokunk szabadnapos szokott lenni... Inkabb csutortoktol szombat estig van a huzos idoszak... Keszitettem nehany kepet is emlekbe, hiszen ezek azok a ritka es emlekezetes pillanatok, amikert erdemes elni... :o)
Ma reggel bejelentettem a fonoknomnek, hogy nem gondoltam meg magam, maradok az elsodleges dontesemnel, ugyhogy holnaptol el is kezdhet uj munkatars utan kutatni... Teljesen normalisan adtam elo, semmi harag vagy indulat nem volt bennem... Megertette... Mar szoltunk a konyvelonknek is, hogy keszitheti a felmondasi szerzodest... Abban allapodtunk meg, hogy ezt a honapot meg ledolgozom vegig, igy lesz a legjobb mindenkinek es nekem is, mert akkor meg egy teljes havi fizura szamithatok augusztus elejen... Mindenki sajnalja, hogy elmegyek, egy kicsit en is, de ez igy van jol... Meg nem keso, meg egeszen turheto allapotban vagyok es szamitasaim szerint nem lesz nehez regeneralodni sem, bar ha nezem, a tegnapi es a hetfoi szabad napom sem volt igazan szabad, mert volt otthon is ezer tenni valom, de az mas... Ott en osztom be az idomet es nincs lelki terror sem a haterrben... :o)
Tegnap reggel megerkeztek Andiek, akik nagyon hirtelen dontottek ugy, hogy jonnek, en csak hetfon tudtam meg, kedden mar itt is voltak! :o) Andit nem ismertem szemelyesen, csak a Babaneten cseteltunk neha... 3 gyereke van, aranyosak... Majd csinalunk kozos kepeket is emlekbe! Delutan Magukra hagytam oket, hogy pihenjenek es felfedezzek a terepet, mi meg elmentunk a varosba mosogepet venni (mar sokadszorra...) :o) es most vegre sikerult is! Igaz, haza meg nem hoztuk, mert inkabb a hazhozszallitast valasztottuk, foleg hogy ingyenes, igy mi tudtunk venni a teraszra bambuszkeritest es fa kertibutort 4 szekkel meg egy nyolcszogletu (Feng shuis :o)) asztallal! En valasztottam hozza egy plusz szeket is, ami annyiban kulonbozik a tobbitol, hogy fekvo-szek, a kozepen fa lecek vannak osszefogva ket oldalt es ugy illeszkedik az ember hatsojahoz, ahogyan kell! :o) Meg nem csomagoltuk ki, mert kajabeszerzo koruton is voltunk es keso este ertunk haza, de ma delutan mindenkepp nekiesek!!! :o) Az eddigi teraszbutor pedig kikerul az udvarba, hogy a holnap erkezo hazasparnak is legyen hova kiulni reggelizni, ha kedvuk szottyan, mivel az also apartmanhoz nincs terasz... Ha mar itt tartok, eszembe jutott, hogy meg nincs is keszen az also apartman teljesen!!! Rudi szetszedte es megpucolta a zuhanykabint es egy napig kell szaradnia a szilikonnak, ha visszaszereli, de talan mire holnap ideernek, mar zuhanyzokepes lesz a furdo... A konyhat berendeztem, minden ragyog, mar csak a furdo van vissza es egy alapos porszivozas, portalanitas es felmosas, de mi az nekem? :o) Majd ma delutan ezt is befejezem... :o)
Valahol tuz van... Mar a 4. tuzoltoauto megy el szirenazva a fouton, hivtam is a Rudit, merre jar es hol van tuz, azt mondja kb. 1 km-re tole... Remelem nem esik baja... :o( A tavalyi tuzoltotragedia ota mindig kiraz a hideg, ha tuzoltoautot hallok... Hiaba, ilyen a nyar... Sokan nagyon felelotlenul grilleznek es kidobaljak a cigicsikkeket az autokbol, a kornyezet meg tele van szaraz novenyzettel, ami hamar langra kap...
Egyelore ennyi lenne mara, meg az irodaban vagyok, de mar befejeztem a mai munkat, csak a Rudit varom, hogy vegezzen es ertem jojjon... A kepeket majd felteszem otthonrol, akkor meglatjatok milyen jo kis ebedunk volt ma itt a "Vidra"-n (igy hivjak a hajot...) :o)
Mindenkit puszilok, olelek es udvozlok!
U.I.: Miutan ilyen szepen elbucsuztam az irodabol kb. 4 ora tajban, az emlitett tuz igen elterjedt a kozelben... Olyannyira, hogy a foutat lezartak, a mellekutak majdnem hogy jarhatatlanok, mert annyira odavannak, igy az irodaban maradtam a tuznek koszonhetoen meg plusz 2 orat aram nelkul (mert az oltas miatt aram sem volt...) Mar-mar lattam magam elott, hogy akkor en ma itt alszom, amikor hivott a Rudi, hogy o bizony nem jut innen tovabb (pedig mar egesz kozel jart...), mert a rendorseg elterel mindenkit... Valami arkon-bokron, hegyen at vegul megis megerkezett ertem 6 ora korul, ugyhogy hazafele szepen vegigdokumentaltam egy itteni tuzoltas reszleteit, mar amennyit lencsevegre sikerult kapnom... 3 canadair (tuzolto repulo) is oltott, mindig ugyanazon a palyan haladva szalltak tengerre, mertek fel a vizet es vittek oltani a langokra... Igazabol nem is tudjuk hol egett a bozot es csak annyit, hogy eleg kozel... A fust szagot is erezni lehetett a levegoben... A mellekelt kepek jol illusztraljak mifele nagy melo folyt itt ma... Azt mondja a Rudi, hogy ha 3 repulo is oltott, akkor nem kis baj volt... Lehet, hogy lakohazakat is elert... Mindehhez nagyon eros szel van, tehat a langok meg gyorsabban terjednek... Csak abban bizom, hogy senkinek nem lett semmi baja es nincs emberi aldozata ennek a mai cirkusznak... Ha holnap tobbet tudok, beszamolok majd rola, addig is itt vannak a kepek a mai kulonleges naprol, nezzetek meg:http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/EgyKulonlegesNap

No comments: