Thursday 16 October 2008

Pikk-pakk, itt is van a PAKK! :o)

...Ma csomagot kaptunk anyuektol... :o) Megjottek a "buklajnos" konyvek, amiket rendeltem (ezuttal angolul, mert a zuram ki van akadva, ha jo konyvet olvasok es aradozok, hogy ez milyen jo es magyarul van, o meg nem erti... Hat akkor most egy kozos nyelvet talaltam, amin lehet is jo konyveket talalni es ertjuk is! (Mondjuk utolag vilagositott fel a dragam, hogy ha nem ragaszkodnek az online rendeleshez a Bookline-on at, akkor siman vehetnenk itt is konyvet es akkor nem kellene az angol sem, no de mindegy! Most ez van es ezt fogjuk olvasni! Legalabb gyakorolunk!)
A csomag masik fele meg tulajdonkeppen inkabb nekem okozott nagyobb oromot, de azert a Rudi is orult neki... Kicsit dilemmaztam, hogy elmondjam-e, hogy ezt a sok ausztral mindent most nem kuldte valaki, hanem en rendeltem a netrol egyik eleresztett pillanatomban es jol meg is fizettem az arat, leven, hogy a shipping fee (szallitasi dij) nem keves egy 5 kg-os csomag eseteben... :o) De nem haragudott! Pedig annyira izgultam, hogy mit fog szolni, hogy nem is ide cimeztettem a "szajret", hanem anyuekhoz, hogy az original csomagolast nehogy elsokent a postasom lassa meg, mert akkor aztan magyarazkodhatok... :o) Na de minden jol sult el... Csak mosolygott egy sort azon, hogy milyen crazy vagyok es kerdezte, hogy ez mennyibe kerult... 20 EUR-val kevesebbet mondtam (magam sem tudom miert, hiszen ez nem oszt, nem szoroz, de jobb, hogy elovigyazatosabb voltam...) :o) Rudim pedig levonta a konkluziot azzal, hogy a csomag osszerteke nem er 150 HRK-t (kunat) nem am EUR-t! :o) Na de mindegy! Erre en elmagyaraztam neki, hogy "dragam, ezeknek a dolgoknak eszmei ertekuk van szamomra, mert ozzik!" Ugyhogy most nem szamit, hogy mennyit er a dzsem meg a kulcstarto... A lenyeg, hogy tok jo napom van ettol ma, jo sokszor megnezegettem oket, a teamat mar az Australias bogrebol iszom epp, mikozben a lakaskulcsom mellet mar koalamaci hintazik es a meregtelenito dietat is megszakitottam ennek oromere (de csak ma!), mivel a Lamington Fingers-ek oktober 13-an lejartak, ugyhogy gyorsan menteni kellett a menthetot! :o) A koalas ceruzat csak a konyveimben valo fontos dolgok alahuzgalasara fogom hasznalni, az angol nyelvu egeszseges eletmod magazint relaxalos pihenonapokon napsuteses teraszunkon fogom olvasgatni, a tobbi edesseget pedig eltettem meregtelenito dieta utani idoszakra elozoleg meggyozodve szavatossagi idejuknek 2009 evben valo lejartarol... Volt meg egy kangaroo paw nevu viragmag is benne, amit tavasszal fogok elvetni es kivancsi vagyok milyen noveny lesz belole!!! A kepen gyonyorunek tunik, remelem eloben meg szebb lesz! :o) Allitolag 2m-esre megno!!! A gyomberdzsem is csak akkor kerul majd sorra, amikor a Tim Tam meg a Marshmallows, az Australias penzerme formaju csoki pedig inkabb disz lesz egy darabig, ami ha ranezek motival a Nagy Ut tervezesere, aztan ha megsem jut ra "keret" hosszabb idon keresztul, majd jol megmajszolom banatomban... A kovetkezo szallitmanyra kaptunk 5% kedvezmenyt is, ugyhogy lehet tavasszal majd ujra "elvetem a sulykot", ha olyanom lesz! :o)
(A kepre kattintva kozelebbrol is meg lehet szemlelni ezeket a tavolrol erkezett kulonlegessegeket! :o))
Most bucsuzom, mert tul sok a vasalni valom ahhoz, hogy itt pocsekoljam a draga idomet most!

No comments: