Saturday 15 November 2008

Kiskertunk rejtelmei november kozepe fele...

...A napokban annyi eso esett, hogy apos ugy dontott, hogy ket egszakadas kozt leszureteli a mandarinokat es szepen - invazioszeruen - felsorakoztatja az ehetoeket es kifacsargatja a hibasodokat. Igy most minden nap "kenytelenek vagyunk" mandarint enni, a februari honapokban pedig rakattanunk a fagyasztoba eltett mandarin juiceok-ra, ha mar eccer igy alakult... :o)Kilatas: gyumolcsfak felett a tengerre (keszult tegnap, egy esos ejszaka utani bekes reggeli oraban...)
...Igaz, hogy szepek - de meg nem jok... Karacsony korul ernek meg teljesen...
...Kaposztaink mar fejesednek... :o)
100% BIO! :o) (Hatterben a mangold-levelek...)
...S vegezetul: apos rozsainak is jut hely ezen az icipici foldreszen, ami a haz korul rendelkezesunkre all... :o)

3 comments:

Age said...

Kérdeztem a párom, hogy szerinte fogsz e utálni hogy ha megírom a következőket:
Na szóval nem is tudom hogy mi lesz veled az egyoldalú táplálkozás miatt, merthogy csak mandarin és hal, és ez így együtt:)) brrrr

Age said...

Megkerestem azt a 6 mandarit amivel már találkoztam nálatok, igaz csak 4 et ismertem fel belőlük.
Beazonosításra itt van egy
augusztusi kép:
http://img4.tar.hu/sch1/img/35942885.jpg
Na szóval elnézve a képeket, hát nagyon dél lakó vagy, és megpusztulok, hogy nekem csak 1-2 hét juthat ebből néha néha.
Sajna odaköltözni nem tudok elnézve az ottani ingatlan árakat:
http://img4.tar.hu/sch1/img/35943230.jpg

Millió pusz

Reni said...

Az ehető mandarinokból most nekem is küldhetnél fénypostával...de Rudi postás is hozhatja, ha TE IS jössz vele :)))
A citromra meg még várok karácsonyig:)))