Wednesday 19 November 2008

Megfagyok... Foleg reggel... :o(

Brrr... 9 ora es 21 fok van a teraszon... Egy oraja meg csak 5 fok volt! Na ezt szamolja ki valaki!!! :o) Mindegy! A lenyeg, hogy bekoszontott a huvos novemberi ido is, persze a napocska sut hozza, de azert huvos van... Foleg reggel... Reggel jegverem a furdoszoba, ugyhogy elomelegitest igenyel, ha nem akar felfazni az ember, igy a szokasos reggeli rituale kitolodik 20 perccel, amig felmelegszik a furdo... "Merugye" futotest az nalunk nincs, de ilyenkor azert jol jonne...
Az utobbi idoben reggel a siralyok rikacsolasara ebredek, mivel a szomszedhazban (ahol senki nem lakik, csak nyaron vannak itt), "ittnemletukbol" kifolyolag senki sem szedte le iden az olajbogyokat, ugyhogy beertek es lepotyogtak a farol, no es eme teny egyenesen aranyos a siralyok hetedhet hatarra szolo lakmarozasairol... :o) Nap kozben is jonnek, nem csak reggel, de az annyira nem zavaro, reggel viszont inkabb orulnek ha nem 10 siraly-, hanem inkabb 1 db kakas kukorekolna, de ez nem az a tortenet... :o(
...Vettunk macskatarolo kosarat (ugyanis a vasarnapi biznic utan valoban nem volt melos delutan, hanem csavargosra sikeredett es macskakosarvasarlosra is...)! Fonott! Tok cuki!!! Igaz, megmutatni most nem tudom, mivel az ossze feltoltos elemunket hiaba toltogetjuk es probalkozunk, ahogy leszedjuk a toltorol es kiprobaljuk: "Battery empty" van... Nem is ertem hogy-hogy... :o( Muszaj lesz venni ket uj parat, lehet ezeknek mar lejart a feltoltesi-szamuk vagy szavatossaguk... Ha van ilyen...
...Tegnap itt voltak a lanyok meg a Venci! Jo kis nap volt! Igaz, hogy eloszor egy orat acsorogtunk szolidaritasbol az utcan, ugyanis Venci a hidon (5 percre a celtol!) elaludt az autoban es a zanyukaja nem akarta felebreszteni abban bizva, hogy "csak egy 20 percet fog aludni, mert ehes"... Nos: Venci maskepp gondolta! Neki inkabb kellett az az 1 teljes ora, de megerte a varakozast, ugyanis egesz delutan aranyos, mosolygos, rohangalos kis dumagep volt, semmi nyafi, meg annyibb siras sem! Pakolaszott mandarinokat egyik dobozbol a masikba, 5 percenkent eszebe jutott, hogy van am neki kis karoraja es akkor mindig megmutatta, hogy "Tu!" :o) s nem utolso sorban amikor a zuram munka utan hazajott, majd kiment a korzora jarni egyet, Vencike ugy koszont el, hogy: "Bye!" Zabalni valo!!! :o)
Anyosom megmentette tegnap az ebed-helyzetet, ugyanis en reggel ossze akartam kicsit kapni a lakast es eltuntetni minden Vencire veszelyt jelento cuccot, majd osszesoportem az udvarban a lugas ala hullo szololeveleket (hiaba: osz van...), majd - ha mar lenduletben voltam - osszesoportem es fel is mostam a lepcsohazban a "Gasztarbajter visszater Nyugatrol" tipusu marvany lepcsoket... Tehat ebedet mar nem is lett volna idom csinalni, de jobban is jartunk igy mind, mert en zoldseges rakott cuccot terveztem meg zoldseglevest, anyos meg grillezett nekunk halacskat es melle mangold volt, Vencinek meg en foztem meg egy kisebb edesburgit! :o)
Reni hozott a zura altal grillezett-sozott olivabogyot!!! Nagyon finom!!! Nem keseru! Isteni! :o) meg egy uveg mezet, Anita pedig hazi meggylekvarral lepett meg meg egy kis edesseggel es egy doboz cranberry juice-zal (amit nem tudok magyarul mar megint...) Koszonjuk cepeeeen meg eccer! :o)
Ebed utan oblitettek a lanyok egy kis Hajas-Family-fele vorosborral (Itt koszonom ujra!) :o) es atmentunk a "garage sale" szobaba valogatni... Egy csomo szamomra folosleges dologtol, nehany ruhadarabtol, magyar nyelvu ujsagoktol (Nok Lapja, Tina, Kiskegyed stb.) szabadultam meg, igy ujra fellelegezhetek (es elkezdhetem ujra gyujteni a kacatokat...) :o) Na yo: nem hiszem, hogy mar sok felesleges dolgot tudnek vasarolni, ugyanis a gazdasagi valsag bennunket is elert (sporolasra lettunk intve es kerdeses, hogy iden kapnak-e a zuramek a cegnel egy kis Christmas-zsozsot pluszba vagy megsem...) Ugyhogy most ezen all vagy bukik minden! :o)
...Szilveszterezni nem megyunk iden... Legalabbis nem olyan nehany napos, megfaradt testunket meleg vizben aztatos wellness-evzarora, viszont lehet - ha a lanyok nem utaznak valahova - osszejovunk igy, a 3-par valakinel egy kis baratkozasra, evbucsuztatora... Viszont januarra tervbe vettunk 3-4 napot egy nemisolyanmesszi helyen wellnessezni... Egeszen pontosan itt: http://www.pinija.hr/en/ Hat, ez meg a jovo titka, de ha tolem fugg, en benne vagyok! Mindossze max. 100 km tolunk vegig a tengerparton Eszak-Nyugat fele, ugyhogy: meglatjuk! :o)
Nos, vegetert a moka mara, mennem kell dobni valamit a pocakomba, mert lassan fel 10 es meg csak 2 narancsot facsarintottam ki, es 1 dl aloe vera gelt gyurtem le, szilard allagubol pedig osszesen 5 db miniatur homeopatias goyocskat dobtam be, ugyhogy mar vagyom nagyon komolyabbra, sokkal szilardabbra... Ugyhogy keverek is egy kis muzlit es majd nehany nap mulva ujra itt vagyok! (Ha meg nem fagyok...) :o) Csokozon! ♥

1 comment:

Anonymous said...

Szijjja, drága Rumokám!Megtaláltalak! Nagyon-nagyon megtaláltalak!:D Ákos-Isteeeeeeeeen-jeeeeeeee!:D Hallgasd nagyon sokáig!
Te,figyi!Kismamaság???Csináltál (tudodmit)???:) Írd ám meg,hogy mi van!Nagyon sajnálom a kiscicádat, láttam a képet is róla. Én régen macskafüggő voltam,pedig allergiás vagyok a szőrére, begyullad a szemem tőle:( Te, jól láttam,hogy rengeteget fogytál?Hogy csináltad?:) Kommentelj majd nekemis, jó, műkszik a blogom:) Puszillak, utólag boldog házassági évfordulót!:)Cupppp!♥ Ruby